Krepšelis (tuščias) 0

PREKIŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA

Mūsų tikslas – 100% patenkinti klientai! Visoms prekėms taikoma 21 dienos pinigų grąžinimo garantija. Jeigu įsigyta prekė neatitiks Jūsų lūkesčių, priimsime ją atgal ir grąžinsime Jums sumokėtą prekės kainą.

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Internetinėje parduotuvėje pirktas prekes Jūs galite grąžinti per 21 dieną nuo jų pristatymo dienos laikantis šių sąlygų:

  • Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos, su nepažeistomis plombomis, etiketėmis, originaliose pakuotėse ir kitais joms priklausančiais priedais (jei tokių buvo).
  • Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
  • Prekių pristatymo išlaidos, jei tokių buvo perkant prekę, negrąžinamos.

Prekės neatitikusios šių sąlygų yra siunčiamos pirkėjui atgal, o pinigai negrąžinami.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Jūsų įsigyta prekė nekokybiška? Mes Jums siūlome vieną iš variantų:

  • Nemokamai pašalinti prekės trūkumus (pataisyti prekę).
  • Nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.
  • Atitinkamai sumažinti prekės kainą.
  • Sugrąžinti sumokėtus pinigus.

SVARBU: Pardavėjas turi teisę nepriimti prekių atgal, jeigu prekės dėl pirkėjo kaltės:

  • Prarado prekinę išvaizdą dėl netinkamo laikymo, naudojimo ar priežiūros.
  • Turi mechaninių ar cheminių pažeidimų.
  • Yra paveiktos aukštos, žemos temperatūrų ir/ar jų pokyčių.
  • Turi matomų techninių remonto pėdsakų, kuriuos atliko pats pirkėjas ar trečioji šalis pirkėjo iniciatyva.

Prabavimo metu prekėse atsiradusios prabavimo žymės (įbrėžimai, nežymios deformacijos) nėra ir negali būti laikomi prekių kokybės trūkumais.

DOVANŲ KUPONŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Dovanų kuponai į pinigus nekeičiami. Už dovanų kuponus įsigytas prekes galite grąžinti aukščiau nurodytomis sąlygomis.

PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCESAS

Norėdami grąžinti prekes:

  • Užpildykite Prekių grąžinimo prašymą ir atsiųskite mums el. paštu help@revlis.lt.
  • Sulaukite mūsų patvirtinimo el. paštu, kad Jūsų užpildytą prekių grąžinimo formą gavome. Svarbu: prekių, kurių grąžinimas nėra su mumis suderintas (nesate gavę mūsų patvirtinimo), nepriimame.
  • Sulaukę mūsų patvirtinimo, grąžinamas prekes  saugiai supakuokite, kad siuntimo metu turinys nebūtų pažeistas, ir registruota siunta per kurjerį išsiųskite mums adresu:
MB „Revlis“
Naujakurių g. 66-13
47132 Kaunas, Lietuva

  • Išsiuntę prekes, atsiųskite mums siuntos sekimo numerį el. paštu help@revlis.lt
  • Gavę Jūsų siuntą, mes grąžinamų prekių būklę įvertinsime per 5 darbo dienas ir apie priimtą sprendimą Jus informuosime el. paštu.
  • Priėmus teigiamą sprendimą, pinigus į Jūsų banko sąskaitą pervesime tą pačią dieną.

Turite klausimų? Mes pasiruošę į juos atsakyti! Susisiekite su mumis.